Tuesday, October 23, 2012

life live

Photobucket

haihai .
ehhh blogger nie dah upgrade baru lah . sejak bile yeaa ? yeaa laa dh lame sgt tak bukak blog nie hihi takde mase selalu sgt busy dengan hal dunie hihi :p

mak kite kan pregnant sebelum nie . so semalam 9 oktober 2012 hari pertama baby boy nie lihat dunie ;)
die comel sgt tahu tak , nasib baik die tak ikut warne kulit aku . sbb ak nie gelap sikit hahaha . die putih jugak lah kan . berat die 3.7 tapi ak tengok die mcm kecik jeaa . daya cakap besar laa tu sebab selalunye berat baby 3.3 cemtu . ohh okey haha . name die pon tak tau lagi nak letak name ape . tapi hari tuu mak aku nak letak name aish daim . tapi daim tuu mcm biase sgt kan . aku nk yg lain sikit . mcm aish nashriq ke kan ? tak gitu kawan kawan hihi . so nnti dh konfem , aku kasi tau ape name die yeaa



nie haa gmbaa babye nyee . comel kankan ?

lepas nie akak tambah busy lah layan kau dek . memang akak tak kemane lah citenye kan :/ 
okey takpe untuk adek semuaa bole :*

disebabkan lepas nie aku susah nak kluaa , so ak curi curi keluaa ptg tadi hihi . 
aku pegi jumpe bie aku yg comel tu even sekejap kan ;)
rinduuuu sgt kat die!
lepas nie takde mase nak jumpe , date bagai kan sayang . 

balik tuu aku online tgk die buat status nie kt fb die hee ^^


tapi yang sedihye kann hm
semalam adek aku lahir , harini pulak tok sedare aku meniggal .
aku tahu ajal maut ditangan tuhan . tapi semuanye berlaku secare mengejut sgt!
arwah meninggal tenga hari tadi . mase tuu arwah dekat bendang maybe die tergelincir lepas tu lemas . ak pon tak pasti . tapi seriusly arwah baik sgt even aku tak brape rapat ngn die .
ya allah tempat kan lah arwah di tempat tempat orang yg beriman , aminn. 
yang hidup mesti terus kan hidup


No comments:

Post a Comment