Thursday, October 25, 2012

rasa




sakit jugak hati nie bile seharian kau off fon semalam
aku dah lah denga takde kreditnye . aku suruh kawan aku topupkan tapi die salah tulis num last last burn mcm tu jea topap tu . kau pulak buat perangai mcm nie . aku berie rie pakai fon kawan call and text kau semate mate na cari kau smpai kene telan dengan voicemail kau tu -.-

sakit jugak hati nie bile kau langsung tak cari aku

sakit jugak hati nie bile kau dah topup , dh on fon ptg tadi tapi langsung ta text or call aku.
bile aku call time malam , baru ko nak ajak text . bile aku tanye kau topup bile . kau cakap topupnye petang tadi . ohh fucking damn sgt! aku text kau smlm , langsung takde respon harini . at least lepas ko dh on fonn tuu ko text lah aku. susah sgt ke weh ?

kalau kau rase aku nie menyusahkan kau , kau takyah simpan aku lame lame . kalau kau rase kau dh bosan dengan aku , mohon sgt kau bagi tahu aku . kalau kau rase aku nie dh takde gune bagi kau , tolong jgn sakit kan hati aku dengan cara macam nie . 

aku yang sentap tapi aku pulak yg cari kau . nie respon yg aku dapat dari kau ?
terima kasih sangat sayang sebab buat aku macam bibik kau . goodjob!


No comments:

Post a Comment